Julen...

Om det är någon som läser min blogg och inte inte känner mig, måste ni få veta. JAG ÄR JUL GALEN!
Varje år efter augusti börjar jag redan längta tills familjen plockar fram julsakerna. Idag är det 68 dag kvar. 
Mina kompisar tycker nog att jag är en aning knäpp, men det är sån jag är! Jag har aldrig längtat mest till juklapparna, men det är ju roligt att få. Jag längtar till självaste julen i sig. T.ex den goda maten, att man får vara med folk man älskar. För mig är julen allt runt omkring jultomten och klapparna. 
Ni kanske också tycker att jag är lite småknäpp, men det får ni tycka. Ni tycker nog också att det är lite konstigt att jag skriver om detta i september. Men när jag kommer på något jag vill säga elr skriva måste jag berätta det eller skriva upp det. 
tack för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0